Torsdag 23/9-10

Just nu är jag inne i en period full med aktiviteter. När man inte har något för sig sitter man och längtar till sådana här stunder, men nu när det är fullt upp längtar jag till vila... Veckorna går fort bara 5 veckor kvar till min lilla höna kommer hem HÄRLIGT, LÄNKTAR , PUSS UNGE. Dyrka är inne i en riktigt uppåt period hur kul som helst att träna med, hon vill och kan. Köpte en ny leksak till henne en pipis med svans oj vad kul den var. Nu räcker det med ett pippande så går hon som en klocka. Låg till och med plats i ösregn. Jag gillar mitt ny jobb och dagarna flyter på. Vi försöker att köra spår minst en gång i vecka och lydnad två gånger. Nu till helgen är det VLO läger ska bli urkul att träffa alla. Veckan efter har jag och Ingrid spårkurs en hel helg. Sen har jag och Cilla försökt planera in en träff med lydnad och en och annan öl det ser jag framemot, och om några helger kommer Eva hit ska också bli skit kul. Ja sen är det dax att hämta hem Geisha. Tänk vilken tur att jag har två hundar annars skulle nog dom här 9 veckorna blivit outhärdliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0