Tisdag 16/3-10

Ja som sagt så är det inte lätt att uppdatera när det inte händer så mycket, Ridhusträning i lördags, jag jobbar med krav på Geisha vilket man kan uppleva som hon inte tycker är så kul. Men jag kan lova att så fort jag tar fram bollen så har hon glömt allt och är lika glad igen. För min teori är att man måste gå in i en krav fas tillslut, Visst ska det vara roligt men fasen inte om det inte är bra och dit har vi kommit nu, hon kan, hon vet vad jag vill ja då ska hon banne mig också göra som jag vill. Låter kanske lite hårt men som sagt när bollen kommer fram är hon lika glad igen. Jag ska tävla den 18 april men nu börjar jag tvivla på att det kommer att gå med tanke på all snö och när väl snön smälter hur kommer planerna att se ut. Det är bara till att vänta och se. Sen måste jag träna mig själv för jag är en mästare på dubbelkommando med kroppen gör saker som jag inte tänker på hela tiden och det är ju synd att få en massa nerdrag på grund av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0