Måndag 8/3-10

En liten resumé av helgen. Ingrid var hos mig i fredags och på kvällen dök även Cilla, Jessica, Cornelia och Andreas upp Vi hade lagar medelhavs gratäng med fläskfilé muns så gott det blev. På lördag var det rihusträning som gällde, kan säga så här jag mådde inte riktigt bra och gissa vad det berodde på. Vi var inte så många den här gången. Jag, Cilla, Christina och Pamela. Ja det gjorde ju inget vi fick mer tid. Skulle träna framförgående med Geisha men än en gång så skippade jag detta tråkiga moment och gjorde roligare saker. Nästa gång lovar jag att börja träna tråk momentet. Sen var det hem ställa sig i duschen och iväg igen på Tommys födelsekalas. Det blev en tidig kväll för min del åkte hem redan vid 10 tiden kan nog med ge att jag var lite sliten efter en rolig fredags kväll. Den här veckan har dom lovat plusgrader och nu är vi ju snart inne i mitten på mars så någon gång måste ju den här förbannade snön försvinna. GUD JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ ATT SPÅRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0