Lördag 20/3-10

Helt rätt Cilla har man en hemsida så måste man också skriva på den annars dör den ut. Jag kämpar på med mina monster hundar på promenaderna och det går bättre nu, men här om dagen när vi mötte en kille så flippade Geisha ut hel. Killen frågade om dom är lite bångstyriga och jag svarade Nej dom är helt dumma i huvudet. Om folk visste att jag är instruktör och tävlar i lydnad med mina hundar skulle dom få en chock, inte kan hundar uppföra sig så då. Nu är våren här för jag har inhandlat ny skor och byxor ja det är inte ofta jag handlar kläder ( om det inte är hundkläder) så nu har jag slösat så det räcker den här månaden. Jag har inte vant mig med att bara leva på en lön, man måste verkligen tänka hela tiden, behöver jag detta....... Nu när man inte har trädgård så går man mycket mer. Kissrunda med bägge på morgonen, sen en långrunda med bägge sen går jag en runda med en hund i taget på eftermiddagen och sist en kissrunda med bägge på kvällen, så det har resulterat i att jag har gått ner i vik 6 kg hittills så ur allt ont kommer det alltid något gott.


Kommentarer
Postat av: Veronica Frohlund

Ja, den här årstiden är det f-n inte lätt att veta vad man ska skriva på sin blogg.

Det blir mkt bla bla.



Hoppas du trivs med ditt nya boende,och vad det gäller pengar kan du säga som jag brukar göra:

JAG ÄR DYR I DRIFT!!!



Ha de' gött

hälsningar Veronica

2010-03-20 @ 11:18:41
URL: http://www.boxertjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0