Måndag 28/7-10

Det blir inte mycket skrivit här, men några rader ska man nog kunna få ner. Nu är jag så gått som helt frisk och vi har börjat träna igen. Midsommar har gått i träningens tecken, Har spårat en hel del tillsammans med en Malle, Ja ni hörde rätt dom kan dom också fast nosarna är lite långa:) Sen har jag börjat lägga boll bakom Geisha på platsen och det känns som det skulle kunna funka rätt så bra. Och i krypet har vi fått till riktigt snygga svängar både höger och vänster. Nu går min lilla höna in i höglöp och ska paras så jag håller tummarna att det kommer många fina valpar i början på september. Då ska hon bo hos Harry och Annethe, och jag tänkte få tid till att träna Dyrka lite mer på riktigt. Sen ser vi framemot boxerlägret som närmar sig med stormsteg ska bli så kul att bara träna och umgås med hundfolk i en hel vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0