Tisdag 13/1-10

Vad händer i Dahlgrenska huset. Vi går på våra dagliga promenader och vi tränar inne en stund varje dag. I dag vågade jag mig ut på sjön, ja jag vet att det är tjock is men jag har liksom en noja för isar. Vi höll oss i kanten och det knakar och sjunger i isen läskigt! Annars fryser jag hela tiden attan om inte det blir vår snart för jag står inte ut. Det känns lite som om hundarna också gått i ide inte ens Geisha tycker om att vara ute på tomten. Men i morgon ska vi åka till Cilla och då blir det lek och bus och lite träning också i hennes garage. Och till nästa helg ska Pamela försöka boka ridhuset så lite kul att se fram emot finns det. Sen är planeringen inför Atibox i full gång hotell är bokat och resvägen utsedd och lite planer in för första Maj har vi också satt igång med och snart är det, dax att ta fram tävlingskalendern och planera in årets första tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0