Måndag 25/1-10

Vi har varit och tränat i ridhus i Varberg. Det var ett glatt gäng som träffades, Pamela, Therese, Melina, Christina, Harry och jag. Vi körde två hundar i taget och hjälpte varandra, Geisha var okoncentrerad och gick inte alls bra, mycket slarv så nu måste jag vara lite strängare. Dyrka var riktigt taggad och gjorde det mesta bra. Jag hade nog trott att det skulle vara tvärt om för Dyrka gillar ju mat och i ridhuset fanns det ju gott om sådant som min hund kallar mat, men icke sa nicke hon struntade helt i skiten. På kvällen när vi kom hem var dom riktigt trötta, ja så trötta så ingen ville gå ut och kvälls kissa. Gott att komma igång med träning igen på riktigt nu ska vi fortsätta att köra ridhus en gång i veckan. I går kom Melina hit och vi gick en lång promenad i Öxabäck, det är så mycket snö så det är inte lätt att ta sig fram i skogen men med lite vilja går det och hundarna tycker det är skit kul att hoppa runt i all snö


Kommentarer
Postat av: Fabba

Bilder från Varberg kommer ... ;) Även om inte de blev skit bra så är det kul att ha någon bild ...

Kram och vi hörs!!

2010-01-25 @ 08:31:28
Postat av: Pamela

Käre barn vad söt hon är!!!!!!!

Tack för trevligt och SKITKUL sällskap.

2010-01-25 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0