Måndag 22/2-10

Lite om helgen, vaknade i lördags och såg all snö undrade om det skulle gå att ta sig till ridhuset. Men det gick. Cilla körde från Smålandstenar, ja kan ju säga att det tog några timmar. Vi var inte många som kom till träningen men en liten tapper skara blev det. Dyrka fick ett riktigt spel sprang runt som en tok och åt så mycket skit hon bara kunde, attan vad arg jag var och hund skrället vägrade att komma till mig. Kan ju undra hur det är med allmänlydnaden sånt här vill man ju inte behöva ta under träning!!!!!! Cilla stannade hos mig till söndag då hade det kommit mer snö vi försökte gå en sväng men hundarna försvann, nu finns det ingen stans att gå mer än på vägen och jag som hatar att ha koppel på klarar snart inte mer av denna vintern. Efter diskussioner Med Cilla och Helena om Geishas dåliga positioner, hon är långt fram och rumpan går gärna ut så kommer jag att köra inne hela veckan med kort koppel, bara belöna bra position, vilken tur att man har ett hem som är stort nog att träna hund i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0