Fredag 12/2-10

Ja då var det fredag igen attan vad fort den här veckan har gått. Jag tränar inne en stund varje dag i min nya lägenhet har jag stora ytor i både kök och vardagsrum helt kanon att träna kryp, ingångar fjärr och lite annat på. Jag är helnöjd med Geishas kryp nu har hon fattat grejen med vinklar också. I morgon ska vi till klubben och köra linjeskick sen har vi ridhusträning i två timmar. Hundarna tror att dom äger hela Rydal vaktar lika mycket här som vid staketet i Öxabäck så det blir lite tjafs mellan mig och dom på våra promenader. Ta tex, här om dagen när vi mötte en gammal farbror med tax, Geisha som är mopsigast vrål skäller och blåser upp sig, Dyrka hänger på var på farbrorn säger du kan gå före mig, ok när vi passerar honom ryker mina hundar ihop och där står jag med två hundar en håller jag i halsbandet den andra tar jag i örat och ni vet hur det låter när boxrar gruffas. Mitt i tumulten säger jag till farbrorn DOM ÄR SNÄLLA. Ja hur dum får man bli vad tror ni han tänkte. Hur som helst så skrattade jag för mig själv resten av promenaden. Sen har jag utforskat området här och hittat kanon bra spårmark så nu väntar vi bara på regn så snö helvetet smälter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0