Torsdag 1/4-10

a i bland undrar jag vad det är för hund jag fått (Monster) helt plötsligt upptäcker jag att någon och då är inte denna någon Dyrka, har gnagt på mina köksluckor i nederkant. På ena kökslådan är en bit av ena hörnet bort gnagt. Fattar inte när hon har kunnat gjort detta, antagligen när jag duschat eller suttit på toa. Ja henne måste man ha full koll på hela tiden, ta bara här om dagen då lyckades hon bita sönder en stor bit av min madrass i sängen, tyckte väl att det var ovanligt tyst och lugnt. Och när jag upptäcker vad hon håller på med så tittar hon bara på mig med en tyken uppsyn som vad!! får man inte göra så här oj då!! det hade jag ingen som helst aning om. så nu får hon gå med mig in på toa när jag duschar eller så får det bli buren. Nu har vi kommit igång med utomhus träning på allvar och första medlemsmötet på klubben är avklarat. Jag och Geisha har tänkt att vara med och tävla på sjuhärads mästerskapen i år får se om vi lyckas kvala in, lägre klass får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0