Sönddag 4/11-10

Tack Cilla, Pia och Johanna för en fantastiskt rolig fredag. Och vilka spå, Lilla Dias impade nog mest på mig, och mina hundar är är jag hel nöjd med. kom inte hem förän sent på lördag kvällen vi alla somnade som stockar. upp tidigt på söndag för kurs i spår, fan jag måste ha gått många mil den här hegen. Jag och Melina tog en sväng med hundarna nu i kväll, Geisha och Play fick vara hemma eftersom dom båd fått vara ute mycket under dagen så tyckte jag att bara Dyrka kunde få lite tid. Det ångrar jag nu. För vet ni vad hon gjord, jo hon slukade en råtta med hull och hår. Vi gick över kalhuygget och helt plötsligt ser jag att Dyrka har något i munnen. Jag skriker loss och vad gör hon då, sväljer och sväljer så fort hon kan innan jag kommer fram. En hel stor, fet råtta med päls och allt. när jag är framme så är det bara en kal äklig svans som hänger ut genom munnen på henne. Jag kommer aldrig att glömma det här. Min älskade hund äter inte råttor fy fan vad äkligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Filippa & Ester

Hehe, det var både komiskt och äckligt samtidigt! :) Dödade hon råttan själv, eller var den redan död?

2010-04-12 @ 14:22:29
URL: http://sweetester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0