Tisdag 1/9-09

Hemma igen efter SM och vårat modem är lagat. Helgen har varit trevlig och vi har kollat på duktiga hundar och shoppat en del. Lite konstigt att vara i väg på hunderi och inte ha egen hund med sig. Men igengälld har det varit trevliga människor runt mig. Den här veckan hård tränar vi inför lydnaden på söndag ska bli skit kul att tävla igen. Dyrka ska snart också ut och tävla, hon går bättre en någonsin jag har kommit på hur jag ska motivera henne och nu är vi på GGGGG. Som det är nu hoppas jag att det förblir för det är så kul att träna med den hunden när hon vill, man ser på hela henne att hon tycker det är roligt svansen går hela tiden och ibland kan hon till och med få för sig att busa till det mitt lilla hjärtegryn.

PS Lilla söta Dias var med matte Cilla hos mig i helgen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0