Fredag 4/9-09

Jag glömde ju skriva om Geishas Stockholms resa förra helgen. Jo Geisha var med Harry och Annette i Stockholm, och det gick jätte bra hon blev 2 i sin klass med CK reserv i bästa tik, min lilla snutta. Den här veckan har vi legat i hårdträning in för tävlingen på söndag, och det vet i fasen om jag inte har anmält fel hund för Dyrka går mycket bättre än Geisha för tillfället. Geisha har så bråttom med allt just nu det ska gå fort, fort så hennes måtto är inte att vara lugn och samlad. I morgon åker vi till Sillen och då ska Cilla få köra igenom mig vem vet jag kanske byter hund ( fniss). Vi skall i alla fall sova över hos Sillen så blir det inte så långt till Alvestad på söndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0