Söndag 11/10-09

I går var jag och Geisha ute och tävlade. Vi började med spår och jag gjorde det igen!!!!!! Geisha markerade första pinnen, men matte tar inte upp den. Varför jo jag är van med att hon kommer med pinnen till mig så när hon stannade sa jag spåra till henne. Okey sa Geisha och spårade vidare, dom andra pinnarna kom hon med som vanligt. När spåret var slut frågade domarna mig varför jag inte tog pinnen som min hund markerade så fint, ja vad svarar man på det. Vi fick bara betyg 6,5 så nu hängde det på budföringen och min lilla höna tjuvade från mottagaren så där blev det en 0a. Eftersom vi bara kunde bli godkända valde jag att bryta tävlingen där. Men vi hade en bra dag i alla fall. Jag och Cilla tränade hundarna efteråt och körde uppletande med lilla Dias och hon var så duktig tog föremålet och sprang allt vad hon orkade till matte vilken liten stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0