Fredag 16/10-09

Vilken vecka allt har gått i ett. Måndag kurs, tisdag spår och så skulle jag träna, men när jag är färdig med spåret och på väg till klubben ringer min dotter Jessica och vrålar var är du?? Oj jag hade glömt att jag skulle vara barnvakt när hon gick på föräldramöte på dagis. Så träningen fick vara. Onsdag var jag bara hemma och hjälpte Anders med renoveringen, och i går åkte jag till stenkullen och köpte en ny husvagn, ja ny och ny det är en 81 polar. Men den är fukttestad och all el är ny och det viktigaste av allt det finns toa så jag kan kissa på nätterna utan att gå ut. Så nu har jag ett förtält till salu, köpte det själv förra våren har bara använt det på boxerlägret och på SM det är helt och fint så om det är någon som behöver ett hör av er annars blir det blocket. Sen i går kväll blev det träning på klubben. Körde igenom Dyrka och allt funkar bra utom krypet hon gillar inte att krypa när det är så kallt om magen, men gör det med lite tillsägelse så vi får ta ett och annat dubbelkommando, plats fem minuter med skott funkar hur bra som helst min lilla gurka ligger där hon ska. Ja nu känner vi oss redo för lägretävling, men, men när det väl är tävling och jag blir nervös så kan allt hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0