Måndag 30/11-09

I fredags kom Cilla hit, vi åt god mat och tjatade till kl halv tre på natten. Jag och Cilla har alltid lika mycket att prata om vi gillar att klura och lösa problem men det är inte bara hund tjöt, nä vi löser nog det mesta när vi träffas, Anders låg i sängen och hade hög feber så honom såg vi inte på hela kvällen. På lördag åkte jag till Göteborg för att hjälpa till med Åby utställningen för att slippa åka fram och tillbaka så sov jag och hundarna över hos Annethe det blev pizza och Robinson på kvällen. Jag gillar att vara hos Annethe för vi är så lika tycker om samma saker, ingen av oss är natt människor vi lägger oss i tid och vi gillar att gå upp tidigt på morgonen. Det hör till ovanligheterna att jag är vaken sent på natten som i fredags. På utställningen stod jag i insläppet och där är det kallt ska jag lova, tinade inte upp fören jag kommit hem tagit en varm dusch och satt mig framför brasan, så den här helgen försvann utan att jag ens han blinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0