Måndag 8/6-09

Äntligen fick vi en dag i spår skogen, det har varit så mycket nu var enda helg så det känns som vi inte har spårat på evighet. Jag åkte till skogen med sökgänget, Dom gick två spår åt mig och i gengälld så var jag med och figgade åt dom. Dyrka och Geisha fick var sitt spår med fyra pinnar och ett slut rätt så långa spår. Och vi gick dom allena. Jag har inte gått något spår själv förut som jag inte själv har gått ut. Det var nyttigt att inte vet alls var spåret gick. Geisha gick ut först, jag var lite orolig innan hon hittade första pinnen och på ett ställe där det kändes helt fel men så kom det en pinne och jag slappnade av. Geisha missade en pinne någon stans men annars löste hon spåret galant. Dyrka var som vanligt mycket noggrann, så henne litade jag helt på och hon missade heller inga pinnar. När dagen var slut tog vi en promenad med alla hundar och tjejerna fick bada i sjön så härligt efter en hård dag i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0