Onsdag 29/7-09

Ja då har jag Anders och hundarna varit på semester i dagarna tre. Det brukar gå fort när vi åker på semester vi hade nog tänkt att vara borta i en hel vecka men så blev det inte. Vi började med att hälsa på Anders bror och syster sov där en natt sen fortsatte vi till Christina och Master åt gott och hade en trevlig kväll. Sen dagen efter tränade jag och Christina lite lydnad och sen fortsatte resan till Cilla och Sillen stannade där en natt sen så åkte vi hem. Varken jag eller Anders gilla camping platser och vi är inte heller så noga med att åka runt och titta på olika attraktioner. Så våra resor brukar gå fort, nu blir det inget mer husvagns liv innan SM och då åker vi hela familjen igen, men det är ju lite roligare för då handlar det om hund och då har jag inga som helst problem med att vara borta………….

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt med en liten mini-semester:o) Verkar som det inte bara är jag som längtar till SM ;o) Ha det gott!

2009-07-31 @ 17:39:37
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0