Måndag 16/2-09

Helgen är över och en ny vecka börjar, I går var jag på VLOs årsmöte på Partille brukshundsklubb. Jag Anna, Harry och Annethe träffades redan kl 10 för att träna hund. Jag tränade mest kontakt och frittfölj med mina prinsessor. Både Dyrka och Geisha var riktigt duktiga, lite inkallningar blev det också. Vid halv elva kom Elisabett och Tauno, Malin och Carin. Elisabett kommenderade mig och Dyrka och det gick bra så jag var riktigt nöjd med träningen. Kl tolv började mötet som blev utdraget var inte slut förrän kl tre. Vi fick en väldigt god smörgåstårta, goda bakverk och intressanta diskussioner blev det , så någon träning efteråt blev det inte. Nu längtar vi till helgen då det bär i väg till Christina och skåneland en hund helg med spår och lydnad ska det bli, lite pyssel och mycket skratt finns det något bättre? tror inte det .



Hallå alla kompisar jag ringer er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0