Fredag 3/4-09

I väntan på Solen. I onsdags var vi och tränade i flera timmar i det sköna vädret. Jag började med rutan på Geisha och dom första gångerna gick det skit bra, men sen råkade jag slänga bollen i huvudet på henne, så var det med den rutan fniss. Ja hon glömmer nog det otrevliga, hon är ju inte känd för att vara så känslig. Sen i torsdags var det begravning för min pappa. Det känns lite konstigt att vara utan föräldrar man har ju haft dom hela livet, Ja det är väl så att nu börjar en ny epok i livet. I dag ska jag och en granne ta med hundar och en öl till skogen det finns inget bättre än att sitta i solen i en liten skogsglänta med en öl och fullt med hundar som springer och leker. Det är lycka!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0