Torsdag 23/10-08

Vilken morgon, satt i lugn ro och drack mitt kaffe, när jag hörde att hiskligt brak och kras. Vad händer Geisha var det första jag ropade. Och vet ni vad den lilla apan lyckats med. Jo dra ner hela gardin stången i stora rummet med gardiner, och på stången hade jag hängt två ljuslyktor och som ni förstår så finns det inte mycket kvar av dom. Ibland undrar jag om det är ett allvarligt fel på den hunden hon har ju massor med leksaker och komma på att dra i gardinerna ja det kan ju en valp göra men hallå Geisha är snart ett år. Men , men jag älskar henne ändå.

I går var Anna och Hilda med på våran klubb och tränade vi hjälptes åt och körde en hund i taget riktigt kul så det får vi göra om.

Det är jag som är den lilla Apan, kan inte förstå varför matte kallar mig så!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: pamela

Det ÄR verkligen tur för dom små älsklingarna att vi älskar dom så mycket som vi gör ,för dom kan verkligen dra saker till sin spets och fresta på tålamodet.Ha det gott/pamela och oskar

2008-10-23 @ 15:44:51
Postat av: Bläckan Bläckis

Tjenixen, Syrran !

Vad du kan hitta på..... Det hade inte jag kommit på ännu - men nu har man ju fått ett fint tips !!

Vi är ju faktiskt nästan bara bäbisar, knappt 10 mån gamla - inte nästan 1 år - säger matte. Det är vad hon tröstar sig med när jag är som mest uppfinningsrik..... Idag tog jag ett par av husses fodrade fingervantar och tuggade dem sönder och samman, mjukt och mysigt att bita i - tur att husse var på hyfsat gott humör !!! Matte säger att hon önskar att jag lät bli husses prylar - även om han verkar tycka om mig..... Förstår inte vad hon menar - alla älskar väl lilla mig ?!!

Ha det gott, söstra mi' !

2008-10-26 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0