Onsdag 28/5-08

I måndag tränade jag på klubben, Dyrka gick så bra. Jag binder upp henne när jag tränar Geisha då blir hon riktigt taggad. Geisha är skit kul att träna med hon vill så mycket. Vi håller på med ligg under gång och stå och det går som bara den, sitt kvar och ligg kvar kan hon rätt så bra nu. När det gäller fritt följ och linförighet så får jag dämpa henne, Hon tycker att det är så roligt, och pinnar på, hamnar i bland före mig så nu övar vi på att gå sakta, men även om hon hamnar före mig så släpper hon inte kontakten utan böjer sig som ett båge för att hålla kontakt. Mitt lilla monster är så duktig.
I går åkte vi till Bollebygd och tränade in för tävlingen och vad ska jag säga, Dyrka gick inte så bra hon var inte riktigt med, missade ligg under gång ett flertal gånger, men vi la plats mitt på deras plan med en massa störning och det gick bra. Ja ja det får gå som det går på fredag, hon är ung och det är inte många boxrar som startar i tävlingar vid ett års ålder, så jag är så nöjd med min lilla Gurka hon är så lätt att ha med sig och jag kan ha henne lös över allt lyder för det mesta, hon är Bäst!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0