Torsdag 10/9-09

Jag och Dyrka har varit med på KM på VLO och vi lyckades skrapa ihop 178 poäng fast vi avstod krypet som vi inte är riktigt färdiga med. Det var lägreklass moment, måste säga att jag känner mig rätt så nöjd med tanke på att vi inte har startat i lägre klass än. Vann gjorde Marlene och Karamell tvåa kom Harry och Figo och på tredje plats kom Ingrid och Trippan. Mest nöjd är jag med att Dyrka tyckte det var roligt hon var busig och viftade till och med på svansen under linförigheten. Apporteringen gick riktigt bra full spruta ut och full spruta in. Vi har verkligen hittat våran grej nu och att det blir lite sneda sättande och sånt skiter jag i bara jag har en glad hund med fart i och inte som det har varit en hund som tycker att det hela är ur tråkigt och bara går omkring på plan och ser ut som hon har sålt smöret och tappat pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0