Måndag 5/10-09

Ruska och regn, nu är det höst. I går var jag i spårskogen hela dagen. Hade kurs, men jag fick tid till att lägga ett spår till Dyrka och köra uppletande med Geisha. Annars händer det inte så mycket vi tränar på som vanligt. Idag blir det appellspår till Geisha sen lite lydnad. Vi ska ju ut och tävla till helgen jag och lilla snuttan och nästa helg är det lägre tävling för Dyrka som gäller. Ska tävla en gång till i höst sen tar vi ledigt ska bli skönt när det blir lite lugnare alla läger och tävlingar är slut. Visst är det jätte roligt men ibland kan det bli lite mycket, nu vill jag vara hemma gosa i soffan tända ljus på kvällarna och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0