Måndag 21/4-08

Det har varit en härlig helg med mycket sol. Hundarna har i stort sätt varit ute hela dagarna. Jag och Dyrka har hunnit med att träna lite också. I går när vi var och tränade gick allt så dåligt det bara kan gå, kände att jag blev skit irriterad, så jag packade in Dyrka i bilen igen och åkte hem. Vi tar nya tag i morgon. Monster Geisha har hunnit med att bita sönder den nya biabädden som vi köpte i onsdags. Hon tyckt nog att det räckte med en, hon och dyrka ligger ju i samma, och att Selma skulle ha en egen tyckte Geisha var helt överflödigt, vill hon så kan hon ju alltid krypa ner hos mig och Dyrka. Hur som hälst så har matte försökt att laga den med nål och tråd och lite silvertejp. I dag är det kurs igen och jag ska åka tidigt så vi hinner träna lite själva också.

Tror du inte jag ser dig eller????????

image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0