längesedan

Oj vad längesedan jag skrev här!!! Nu kommer jag inte alls ihåg vad som har hänt. Men förmodligen har vi varit på läger... Ett litet som vi fixade till på våran klubb, och sådana ska det bli fler av, för attan vad trevligt vi hade. I morgon är det midsommar och då vänder det, mörkare tider, nej nu var jag pessimist!!! Som vanligt tränar jag på med hundarna tre eller två.. Jag blev så himla glad i går när jag var och tränade för som ni vet så ligger jag lite lågt med Tray ser han fortfarande som min lilla kille, vi leker oss fram. Men i går gick jag bara och sa ligg under gång!!! inget drag neråt, inte stanna upp ingen hjälp, bara ett ligg och lilla killen lägger sig!!! Då är jag på rätt väg. Grunderna sitter. Nu ser vi fram i mot boxerläger och en hel vecka med spår och lydnad ska bli så himla kul. Kommer att lägga allt krut på Geisha. Sen tar jag nog ledigt en dag och tränar med dom hundarna som jag inte kommer att hinna med. Alla frågar om det inte är jobbigt med tre hundar, vad ska jag då svara? I vardagen är det inte ett dugg jobbigt vi har bra rutiner, och när jag tränar här hemma är det inte heller så jobbigt. Dyrka får oftast gå ett gammalt spår som jag lägger tillbaka pinnarna i, men det gör ju inte henne något!! Men måste erkänna att när vi ska åka iväg och träna då blir det jobbigare. Oftast är det Dyrka som får lida av detta och det blir lite så att jag får ångest för min dyrka gurka.Men vad fan jag älskar dom alla och skulle inte vilja vara utan någon av dem, så är det med det. Nu behöver ingen fråga mer för ni har fått ett svar:). Ska försöka skärpa mig och skriva ett och annat här, när det händer så man kommer ihåg:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0