Torsdag 21/10-10

Nu börjar det bli riktigt kallt, men det är rätt mysigt på kvällen när det blir mörkt och man kan tända en massa ljus inne. Vi tränar på och har fått en ny gammal kompis tillbaka. Malin som köpt en liten terv. Nu börjar alla kurser ta slut och det känns bra, så jag kan fokusera på mina egna hundar. Nu till helgen ska jag vara hos Geisha och passa hennes valpar, när Harry och Annethe har kornign för resten av o-kullen. Ska bli kul att mysa med valparna en hel dag, och vem vet jag kanske snor med mig lilla Tinge-ling hem. Dom märker nog inte om det fattas en liten valp, för hon är min favorit valp, liten och ettrig. I går var vi och spårade och attan vad fort det blir mörkt, men hundarna bryr ju sig inte men jag gillar inte att snubbla om kring i skogen när det skymmer. Nu har gasolköket åkt fram och bullens korv smakar extra bra när man väntar på spåren, gott med något varmt i kylan. Så nu fick jag bråttom till jobbet ha det bra där ute i höst mörkret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0