Onsdag 6/10-10

Oj oj vad mycket som händer just nu. Har fått ny befattning på jobbet Ekonom, så nu är jag tillbaka där jag hör hemma bland siffror, konteringar,faktureringar osv.... kom på att det är ju det här jag älskar att hålla på med och det är ju det jag är utbildad till. Så jag trivs jätte bra. Sen har det varit fullt upp på hundfronten också. Vi var för en vecka sen på VLO läger där jag höll i en grupp med ett helt gäng härlig människor. Vi var grymt effektiva i två dagar. Spår, uppletande och lydnad inget fika i den gruppen inte. Sen har jag denna helgen haft spårkurs tillsammans med Ingrid, ja som ni förstår har vi varit lika effektiva denna helgen och vad kul vi har haft på kvällarna. Många ny som var med för första gången hoppas inte vi skrämde bort dom!!! Nej det tror jag inte för dom har haft hur kul som helst och vill ha en ny kurs så fort som möjligt igen. på fredagen bjöd Lisa på kräft och räk kalas, gisses vilken frossa det blev. Sen har jag givet vis varit ute och tränat med min egen hund också, som vanligt är Dyrka grym i spåret och lydnaden går framåt. I går var jag med en mycket gammal kompis tror nog vi varit vänner i närmare 30 år. Nu har hon köpt en liten terv och går valpkurs hos mig så i går gav vi oss ut i skogen och la dom första spåren till lilla valpen och det gick som på räls. Jag länktar så till att Geisha ska komma hem har riktig abstinens nu efter henne, så sugen på att börja trän med henne igen. Ska försöka ta mig dit på lördag så kan vi ta en långpromenad i skogen, min snutta och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0