Tisdag 2/3-10

I helgen var det ridhusträning igen. Just nu så tränar jag bara Geisha för Dyrka är så skendräktig, bäddar över allt, hon har tagit badrumsmattan och dragit in i duschen sen får inte Geisha gå dit, ja hon är inte så rolig nu stackars liten tror att hon ska få bebbar. Nu tar det på snön och det känns att våren är på GGGG, jag har fullt upp med att planera årets kurser som jag har tänkt att ha det blir spårkurs två fortsättningskurser och ev en valpkurs så det gäller att få ihop det, får ju inte krocka med tävlingar och läger. I går kväll satt jag och Ingrid och spånade i telefonen fick ihop ett 10 tal tävlingar som man kan åka på inom rimligt avstånd så det blir en hel del lydnadstävlingar i år om allt går som planerat och givetvis ska jag satsa på att bli uppflyttad till högre med Geisha. Så just nu känns det som livet blir lite lättare man ser ett slut på den här vinten och man kan höra att fåglarna ropar stå K ute. Ja nu undrar ni nog vad det är men det ska jag inte berätta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0