Måndag 15/2-10

Fredagen började vi med långpromenad tillsammans med Helena och Hundarna. Från början var det 5 hundar men efter en liten stund var det bara lilla Tessla kvar, dom andra sprang efter en älg attans hundar, dom kom ju tillbaka efter en stund men jag var redigt förbanad och resten av promenaden höll jag stenkoll på dom. På kvällen dök Christina med Ragge och Master upp oss mig, Jag har ordnat det så bra så nu finns det 3 ställen att stänga in hundar på hipp hurra för kompostgaller. Raggan och Master i ett rum mina huliganer i ett annat lugnt och skönt. Jag och Christina satt och tjötade en stund men la oss rätt så tidigt. Upp på morgonen och i väg till klubben där vi körde vindövningar och raka skick. Kl 2 samlades hela gänget för att träna i ridhuset. Geisha var mycket mer samlad den här gången och jag var riktigt nöjd med henne hon behöver springa av sig innan man kör ett lydnadspass, Harry hjälpte mig en hel del och jag fick med mig värdefulla tips små saker som man inte tänker på, jag har sån tur att jag har många tränings kompisar tänk om man skulle gått och tragglat själv, då skulle man ju aldrig sett dom där små eller stora felen som man gör och det skulle bli svårt att komma vidare så tack alla ni som jag tränar tillsammans med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0