Tisdag 30/8-10

Det absolut värsta jag vet är att vänta, vill alltid att allt ska hända nu. Just nu gör jag inget annat än väntar, Blä!!!! Jag väntar på att Geisha ska få valpar, jag väntar på att hon ska komma hem igen, jag väntar på att jag ska få börja på mitt jobb, jag väntar på att det ska bli lördag så jag får träffa alla boxer vänner igen. Ja som ni ser går mitt liv ut på att vänta....Lite roligt har det ändå varit i mellan allt väntande. I lördags styrde jag, Dyrka och Trippan mot sibbarp där Pamela och Håkan bor. Vi var ett härligt gäng som träffades och åt och drack gott. Vädret var kanon så vi satt ute eller rättare sagt på altanen. Hundarna kunde vara ute hela kvällen och leka. Dagen efter ägnade vi åt att spåra. Men sen kom måndagen och väntan började igen. Dyrka saknar nog sin syster lite för hon sover mest, visst vaknar hon till lite när vi går ut i skogen men inte på samma sätt som när dom har varandra att leka med. Ska försöka ta mig i kragen och sätta i gång att spåra mer med Dyrka nu när jag har all tid i värden till det. Som tur är startar jag en del kurser snart så då kanske mitt tränings sug blir mättat och jag får något annat att tänka på än allt det jag väntar på!!!!!


Kommentarer
Postat av: pamela

Äntligen kom du och håller med det var riktigt ,riktigt skoj att träffas med hundar och mat och nattaöl.Kram och välkommen åter när du än vill/Pamela och Håkan

2010-09-04 @ 08:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0