Måndag 28/9-09

Vi har varit på läger igen. Vi började våran resa i fredags med att reka mina två elitspår, hundarna fick springa med så när vi kom fram till tånga var dom ordentligt rastade och riktigt trötta. Det var en hel del ny med på lägret kul. Vi åt tillsammans på fredagskvällen och delade upp oss i grupper. Jag , Christina, Harry och Ingrid fick ta hand om var sin grupp. Våran grupp hade frukosten på morgonen så vi var uppe tidigt. Sen började vi dagen med lydnad. Och eftersom jag gillar när det flyter på och är organiserat så körde vi en kvart var hjälpte varandra, klurade och kom på lösningar för olika hundar och förare. Sen grillade vi korv och planerade spåren så att vi kunde komma igång så fort som möjligt i skogen. I min grupp var det en hel del som var oerfarna av spårarbete så jag fick knalla ut tre spår, Sen körde vi spåren på löpande band. Alla hundar skötte sig riktigt bra i spåren och jag hoppas att dom som var med tyckte det hela var så roligt och att jag lyckades väcka ett intresse för spår så dom fortsätter med det när dom kommer hem. Hur som helst hade vi riktigt roligt i våran grupp. Sen var det gemensam middag på kvällen Ingrid hade lagat god mat även denna kväll. Eftersom jag och även Harry skulle upp tidigt på söndag morgonen tackade vi för oss med en gång efter maten. Söndag upp klockan fem lite kaffe sen i väg till Fritsla för att gå spår. Jag var hemma vid halv två tiden, och det var riktigt spännande att komma hem visste ju inte alls hur långt Anders kommit i huset. Ja det hade hänt saker en hel vägg till var nerriven och baren var inbyggd i en vägg, sen hade han även hunnit med att regla upp den nya väggen i gästrummet. Nu börjar man se hur det hela kommer att bli och jag är skit nöjd. I dag blir det vila för min del för jag har så ont i lederna så jag fick krypa ner för trappan i morse, Tyvärr är det så att jag får lida efter en sådan här helg, men det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Barbro m två trötta tjejer

Halloj och tack för trevligt sällskap i helgen. Trötta och nöjda är vi, hade kanonbra i vår grupp.

Är skitnyfiken på vad ni gör i huset. Kan du inte fota lite! Winnie skall göra sitt MH på lördag!

Ha det gott

Barbro m tjejer

2009-09-28 @ 12:17:31
URL: http://www.jipotimas-livia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0