Torsdag 28/5-09

Så nu har jag kommit ut ur skamvrån och jag har inget att tillägga om det Dyrka skrev. Lite sur är jag för jag hade anmält Geisha till en lydnads tävling den 14/6 men vi kom inte med på grund av att jag betalade in pengar en dag för sent, och det komiska i det hela är att jag har hört att dom bara har några få anmälda i den klassen. Men i morgon ska jag och Dyrka tävla i lydnads klass 1 och det ska bli kul. Vi tar det inte på allvar för vi räknar inte med några toppen poäng, vi gör det som en kul grej. Annars går det framåt med Geishas plats nu ligger hon riktigt bra, så nu börjar jag tro på att vi även kan vara med på platsen den 27 när vi tävlar i Ullared. I går var Måns boxer här hela dagen vi var hundvakt för Melina. I början hade jag alla tillsammans men Måns kunde inte låta bli att hela tiden försöka rida på tjejerna så jag fick ta isär dom, Dyrka är ju skendräktig så hon luktar nog gott och hon är så dålig på att säga till killar att hon vill vara i fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0