söndag 3/5-09

Vilken helg vi har haft, packade bilen redan på torsdagen och drog upp till Örebro jag och Ingrid och alla vovvar. På torsdag kvällen grillade vi och hade trevligt. Sen var det dags för årets första Boxer special. För mina hundar gick det riktigt bra Geisha placerade sig som fyra i sin klass med CK och Dyrka blev oplacerad med bra kritik. På kvällen firade vi våra framgångar i goda vänner lag. Sen på lördagen var det dags att packa för hem resan vi tog vägen om Vadstena och tittade på Harry och max som tävlade Elit spår. Och i dag har jag varit och tävlat Appell spår med Dyrka. Ja hur gick det då? Vi började med platsliggning där blev det en 10 och sen var det dags för lydnaden ja fasar ju alltid in för lydnaden eftersom man aldrig vet hur det ska gå med Dyrka. Men det började bra hon var med mig och vi fick poäng i allt utan framförgåendet som hon nollade och mest glad är jag att hon fick 6,5 i apportering för det är inte riktigt vår grej. När lydnaden var över så tänkte jag äntligen blir vi uppflyttade för spåret brukar ju gå bra och budföring älskar Dyrka. Vad händer då jo min lilla Gurka nollar spåret, spårar jätte bra men skiter i apporterna tar bara slutet men då är det ju redan kört. Ja ja nu vet jag ju att hon kan fixa lydnaden och det känns bra. Sen åkte vi tillbaka till klubben och körde budföringen tänkte att det kunde bli ett bra avslut 8,5 i poäng Grattis alla andra som det gick bra för i Örebro






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0