Onsdag 13/5-09

Attan också det finns inte en enda appell tävling att uppbringa närmare än Mora. Så nu är vi tvungna att vänta till Augusti. Ja vi får ju tid att träna på lydnaden, Och vi har beställt tid hos Benny Steen ska till honom den 4 juni. Under tiden tränar vi på, var på Elfsborg i går, Dyrka låg plats jämte en hund som reste sig två gånger men min lilla Gurka låg så fin, så fint. Geisha har jag anmält till några lydnads tävlingar så nu tränar vi stå och ligg för hela slanten, och det ser riktigt bra ut. Det jag är mest orolig för när det gäller henne så är det platsen kan ju inte säga att hon är säker där. Den lilla hönan vill gärna resa sig eller krypa framåt. Så fort hon har löpt färdigt blir det plats liggning i grupp varje dag, känner att jag måste få ordning på det här nu. Annars har det inte hänt så mycket Dyrka har fyllt 2 år och tänk, jag glömde av henne hur kunde
jag!!!!! Men vi firade några dagar efter.


Liten Dyrka
 

stor Dyrka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0