Torsdag 19/3-09

Åkte till klubben i går på dagen i det fina vädret, jag var helt ensam så vi hade hela plan för oss själva. Fortsatte att utveckla hoppet med Dyrka, så nu är det hopp ut till isskrapan tassen på och sen sitt och belöning det här funkar hur bra som helst. Geisha började jag lära sitt med apporten hon är så taggad på den att sitt blev lite för mycket, men när vi tragglat en stund fattade hon att leken kom om hon bara satte sig. Vet inte det här kanske blir för bra för mitt lilla vild djur. Får nog försöka med mer balans och lite mindre lek. Sen övade vi på positioner och det går över förväntan. När vi var klara åkte vi till byn och köpte en docka till Cornelia med napp och den kan prata gråta och skratta. Gissa om mitt lilla barnbarn blev glad en egen babys. På kvällen ringde hon och då hade hon lagt sin babys den skulle sova och den hade fått nun nun som är lika med välling. Hon är så härlig nu pratar hon mest hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Synne

Tittar in och önskar dig en underbar helg.Hoppas du mår hyfsat.Kram synnöve

2009-03-21 @ 09:10:39
URL: http://synne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0