Torsdag 12/3-09

I går varken kunde eller orkade jag att aktivera mina hundar på grund av att min pappa dog i tisdags natt så jag och mina syskon var på sjukhuset till halv tre på morgonen känns väldigt konstigt att mina föräldrar gick bort med bara en månads mellanrum. Hur som helst så var jag helt slut i går och orkade inte ens gå ut på en promenad med hundarna , och då tog Geisha saken i egna händer eller rättare sagt egna tänder. Hon läste en lånebok från biblioteket, så nu får vi ersätta den. Sen tyckte hon att matte inte behövde sina nya skor så dom bet hon sönder. Ja den lilla tösen kan då hitta på. Tråkigt har hon i alla fall aldrig.


Kommentarer
Postat av: Synne

Beklagar sorgen.Men Maria det var inte dig jag sytade på när jag skrev i min blogg.Det har varit du och C som har jobbat på med eran pappa . Så du behöver inte alls ta illa upp.Förstår att det känns konstigt att plötsligt stå utan föräldra.Det är en tuff tid du har framför dig,du han inte få sörja klart eia innan det kom ett nytt dödsfall. Många kramar till dig.Ps vackra hundar du har Ds

2009-03-12 @ 15:11:46
URL: http://synne.bloggagratis.se
Postat av: Synne

God morgon.Tittar in för att önska dig en trevlig söndag.Kram Synne

2009-03-15 @ 07:06:11
URL: http://synne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0