Söndag 1/3-09

Den här veckan har det inte blivit så mycket hund. Måndag, Tisdag var vi bara hemma, Gick skogs promenader. I onsdags åkte jag till Kållered till min pappa för vi skulle ha begravning på torsdagen. Jag hängde med Harry till GMBK på onsdag kväll, vi hade tänkt att träna lite men planerna var helt isiga så det gick knappt att gå. Det blev i alla fall en promenad med alla hundarna sen fikade vi hos Harry och Annette i stället. I går packade vi ryggsäcken och gick till skogs med grannarna och alla hundar. Det var kallt men soligt vi hade korv och varm choklad med oss. Vi släpade ris och pinnar för att göra upp en eld, Dyrka och Geisha hjälpte till. Jag hade fuskat lite hade med mig tändved hemifrån. I dag blir det spår med Anna och Melina så vi får korv i dag också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0