Måndag 9/3-09

Då har Swedboxs tjejliga träffats ännu en helg. Vi åkte till Cilla på fredag, Åt räkor och drack vin på kvällen och tjatade hund. På lördag bar det i väg till skogen. Vi var på samma ställe som tjädern flög på mig, och det första vi såg när vi kom fram var mycket riktigt den berömda tjädern han stod och vaktade sin väg fy vad äcklig han är. Vi gick ut spåren men Christina kom inte tillbaka och efter en stund ringde hon, tuta jag har gått vilse. Vi tutade men det hjälpte inte. Så Christina fick sätta sig i skogen och vänta och Cilla släppte på Thea, gissa om Thea blev förvånad när det låg en gubbe i skogen. Alla gick sina spår och var nöjda. Vi for i väg till lydnadsplan och tränade en stund, jag frös och hade ont i mitt ben så det blev inte så mycket träning för min del. När vi kom tillbaka till Cilla på eftermiddagen hade Sillen lagat en underbar middag till oss. På kvällen spelade vi ett roligt tärningsspel som gick ut på att ljuga så mycket som möjligt till det drack vi Gin som ni förstår hade vi väldigt kul.


Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon :)

2009-03-09 @ 07:22:26
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0