Söndag 28/6-09

Ja då har Geisha gjort sin debut i lydnads sammanhang, Tyvärr räckte det inte till ett första pris men jag är ändå nöjd med vissa saker. Linförigheten var fin och starten var helt kanon fick nerdrag i betyget tack vare att jag gjorde några dumma saker som jag inte är riktigt medveten om själv. Hon nollade läggandet ställde sig. Jag visste ju att det här kunde hända eftersom vi tränat ställande en hel del den sista tiden. Men vi skrapade ihop några 10:or en 9.5 och resten av betygen låg mellan 6-7. Hon tjuvade på hoppet och gjorde några slarviga ingångar och apporten fick jag trycka in i munnen på henne där av avdragen. Men i det stora hela känns det bra in för framtiden och nästa tävling är ju inte långt borta. Och så gillar jag kommentaren i helhetsintryck ( fin kontakt ) Det var en hel hög med boxrar med på tävlingen skit kul. Grattis Pamela och Oskar som tog ett första pris det var ni mer än väl värda. Efter tävlingen åkte jag Christina och Cilla och badade med hundarna sen väntade kalla öl i Cillas kyl på oss och gissa om det var gott, under kvällen slank det nog ner en och annan öl , lite grillat kött sallad och mycket hundsnack blev det.

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad bra att det trots allt gick bra och att helhetsintrycket blev så fint!:)

2009-06-29 @ 08:08:38
URL: http://joppelito.wordpress.com
Postat av: Jessica

Kul med lydndadsdebut! Jag blir då avundsjuk på alla som har ork att träna i värmen, själv blir jag helt utslagen. Hoppas ni har det bra! Härliga badbilder!:-)

2009-06-30 @ 09:45:13
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0