Onsdag 10/6-09

I går var jag, Helena, Pamela och en tränings kompis till Pamela på Ullareds BK och tränade. Min lilla Geisha skötte sig så fint. Vi körde rent tävlings mässigt, kommenderade var andra i lydnad kl1 med mycket störningar. Och min lilla fis gjorde en sån fin lydnad. Det ända som inte var riktigt bra var ställandet men vi är inte klara med det än så där körde vi med godis. Oskar gick jätte fint, och vilket ställande och läggande dom har det ser riktigt bra ut. Nu gäller det bara att lägga nerverna hemma Pamela så får ni lätt ett första pris på tävlingen.Det var jätte kul att träna ihop med er så det får vi göra om. Sen var det dags för mig att gå på distrikts möte för boxerklubben, känns som vi har hamnat helt fel i Hallands län. Vi ska ju vara med i västra jag får nog ta och kolla upp det här. Fick i alla fall en del info om bruks SM som jag kan ta med mig tillbaka till Boxerklubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0