Torsdag 2/6-09

Här händer just ingen ting, det är bara varmt, varmt. Ja vet man ska inte klaga på värmen och jag gillar när det är varmt, men nu är det för bra 30 grader i skuggan för min del räcker det med 20 grader. Men kvällarna och nätterna är sköna. Hundarna ligger mest i skuggan och latar sig hela dagarna blir inte aktiva fören framåt åtta tiden. I måndags försökte vi åka och träna men det blev bara några minuter på plan, jag var genom svett och hundarna slöa så vi packade in oss i bilen igen och åkte till sjön i stället. När det är så här varmt är det skönt att man bor 200 meter från sjön vi brukar gå ner framåt kvällen så hundarna får ta sig ett dopp. Geisha simmar men Dyrka håller sig i kanten hon blir riktigt arg när Geisha simmar ut och hämtar en leksak för hon vågar inte själv, då står hon med vatten till magen och hoppar och skäller sen när Geisha kommer in med saken tjuvar hon den innan Geisha hinner upp ur vattnet. I dag ska vi till Benny på privatträning får se hur varmt det blir vi har tid redan kl 6 men lite lydnad ska man väl orka med. Jag har börjat packa husvagnen i för boxerlägret lägger in lite då och då som jag kommer på att jag ska ha med mig, Vi drar ju redan nästa onsdag ska först till Cilla där vi ska tävla och sen går resan vidare till lägret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0