Geisha 1 år 3/1-2009

Hurra i dag fyller min lilla prinsessa 1 år. Ja vad har hänt i nyår. Det har inte blivit så mycket hund träning eftersom Dyrka skadat en klo. På nyår var vi hemma med hundarna tycker att det är bäst så, och tur var väl det för kl 9 på kvällen ringer en smått hysterisk Jessica hon och hennes väninna här låst ute sig på balkongen när dom gick ut för att röka och inne i lägenheten är Cornelia och väninnas 2 åriga dotter gissa om jag fick panik. Tur att vi inte hade druckit någon alkohol, så Anders satte sig i bilen och körde med ilfart, men innan han hann ner så hade Jessica fått tag på Securitas som kom och låste upp. Barna hade inte tagit någon skada men var givetvis hemskt ledsna.

I går var jag på klubben och tränade lite lydnad bara pytte lite med Dyrka för tassens skull, Men hon var helt tokig har ju varit stilla i flera dagar. Geisha var inte bättre hon ville bara leka så det blev så där vi körde lite ingångar och inkallning, hon har sån fart på inkallningen så hon får inte stopp måste dämpa henne en aning och det gäller nog allt annat också för hon blir så uppspelt när vi ska träna. På fria följet får jag hela tiden tala om att det är sakta som gäller annars är hon snart tre steg före mig. Får titta på det i dag när vi tränar med Tjejerna. Och apporten har hon blivit så tokig i så om hon ser någon är det full fart dit då går det inte att stoppa henne. Så för mig är det antingen eller aldrig något mitt i mellan.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis!

2009-01-03 @ 10:03:27
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Elin

Grattis till snygg Geisha! :)

2009-01-04 @ 04:47:19
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0