Fredag 23/1-09

Den här veckan har det varit dåligt med träning, Har fart som en stålle fram och tillbaka till olika förpliktelser. Och jag får så dåligt samvete när jag inte hinner träna hundarna. Visserligen har vi tränat lite här hemma och då har det sett rätt så bra ut och vi har ju varit ute på långa promenader men ändå får jag dåligt samvete för om vi ska komma någon vart så gäller det att hänga i nu och alla andra som jag pratar med är ju så flitiga och duktiga och deras hundar kan så himla mycket mer än mina ( lite avensjuk ) Ja, ja ibland känner man sig bara så värdelös och det är kanske bra, för då tar man nya tag och kommer igen. Men på söndag blir det spår och det är ju kul fast jag vet att det är lydnaden som jag behöver lägga tiden på, skulle behöva ha Ingrid här på heltid, Så att hon kan hjälpa mig när vi kör fast. Hennes sätt att träna på passar mig perfekt och jag tycker att hon är duktig. Så Ingrid du skulle kanske flytta in hos mig över vintern det är ju bara att ta med sig handväskan och komma.


Okey Maria om det är kris så kommer jag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0