Måndag24/8-09

En vecka går så fort och man hinner inte riktigt med. Vad har vi gjort då? Vi har varit och tränat och jag har kommit på ett nytt sätt att belöna Dyrka på och det funkar jätte bra och hon blir taggad som bara den. Jag och Ingrid har haft avslutning på våran kurs på VLO, vi ska nog ha en ny kurs men inte fören till våren, för nu i höst inner vi inte. Också har jag varit med Cilla och hämtat hennes valp hos Harry och Annethe, gud vad fin hon var nog den sötaste tikvalp jag någonsin sett. Col är hon också, när vi kom hem till Cilla så betedde hon sig som hon alltid hade bott där inte det minsta rädd, ja vad månne det bliva av denna lilla Dias.Mitt modem har gått sönder så vi får se när vi kan skriva här nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0