Onsdag 29/4-09

Nu har jag varit och tränat hund mitt på dagen i två dagar, mest för att vänja dom att arbeta i värmen. Dyrka har faktiskt gott riktigt bra. I förrgår körde jag en hel appell lydnad och hon höll ihop riktigt bra genom hela lydnaden. Geisha har varit lite slö på plan började bli orolig om hon var sjuk, men sen så gjorde vi ett uppletande och då var det full spruta igen så sjuk är hon nog inte. I dag ska vi vara hemma och packa för resan till Örebro på Torsdag. Ska bli skit kul att ställa ut hundarna igen för det var längesedan vi var på en utställning. Mina hundar går i samma klass så Harry får ta en av dom, lite konstigt när dom ska konkurrera med varandra. Det ska i alla fall bli kul att träffa alla människor som man inte sett sen förra året, en del inte sen boxerlägret. Vi ska försöka hinna med att lägga lite spår i Ånnaboda också, Vi har inte spårat sen påsk så det är välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0