Onsdag 15/4-09

När jag skrev om vårat påsk läger så glömde jag en hel drös med folk som var med. Elisabeth och Tauno och den lilla söta valpen Harrick och Ockie så klart, Sen var det Annika och hennes lilla schäfer valp Papaya, Jag tog några bilder inte så många men nu ska jag lägga ut dom. Och tänk att jag fick ett kort i repris. Sillen diskar. Det såg vi ju på ett annat läger också då var det Sillen och Harry som diskade, duktiga pojkar! Ja i går var jag till klubben och tränade Geisha, Dyrka som höglöper fick sitta i bilen. Vi tränade rätt så länge i det fina vädret. Kontakt, kontakt och åter lite kontakt. Sen var det lek med apport och snabba läggande. Gick tillsist en runda med Dyrka som hela tiden kom upp vid min sida matte jag vill också trän titta nu går jag ju fint. Ja det skadar inte att hon får ha tråkigt för det taggar ju den lilla damen tydligen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0