Onsdag 1/4-09

Nu har vi deppat klart, I går åkte vi till klubben och tränade med ny energi. Jag började med Geisha och Dyrka satt i bilen och surade hon gillar inte när Geisha får komma ut först. Geisha var som vanligt full av energi hon är för härlig. Vi håller ju på med framförgåendet på Benny vis. Så nu har jag duttat in henne ordentligt och jäklar så bra det blir, i går började vi gå sträckor och hon går med lagom tempo fram till dutten när man gör så här så blir det inget drag och det bästa av allt är att det är början framåtsändadet, så här ska det se ut fram till gruppen sen tränar man den andra delen för sig med en godis eller leksak på tagerten och då blir det snabbare tempo. Tack Benny för bra tips. När jag tränat klart Geisha fick Dyrka komma ut en stund och gissa om hon gick bra, jo den lilla apan kunde allt i början av träningen, men i slutet så var det fåglar i skogen som lät väldigt mycket och då tappade hon helt fokus och bara glodde in i skogen så då var det tack och hej för hennes del in i bilen åkte hon för nu tänker jag inte acceptera att allt annat är mer intressant, då blir det bilen punkt och slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0