Torsdag 11/9-08

I går hade vi en vilodag, var bara ute och gick våran två timmars runda. I morse åkte jag och tränade tidigt. Började med Dyrka. Körde igenom alla momenten i appellen, liggandet under gång gick bra idag så jag hoppas att det bara var något tillfälligt att hon inte la sig förra träningen. Framförgåendet var så där. Ibland går det skit bra men sen kan det gå helt åt faders nästa gång. I dag lekte vi bara med apporten , slängde den några gånger under leken och då hämtade hon den med glädje, ska träna så fram till tävlingen nu. Sen fick Dyrka ligga plats medan jag rastade av Geisha och det klarade hon utan problem. Sen var det Geishas tur att träna. Har bytt ut belöningen när jag klickar nu är det leksak som gäller som belöning och det tycker Geisha är skit kul. Började med två ny moment med Geisha idag, Först framförgående, henne kör jag med en boll som jag hänger upp i staketet, efter två gånger fattade Geisha vad det var frågan om och då gick det som bara den. Sen började vi med kryp. Där drog jag godis sakta framför henne och hon kröp med en gång några steg först, sen förlängde jag det lite, Hon kryper skit bra inte hög bak alls och förflyttar sig med en väldigt låg hållning, Om det fortsätter så här så kommer hon att få ett helt underbart kryp.

Två trötta tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0