Tisdag 2/9-08

I går var det kurs och tränings dag. Jag började med Dyrka och framförgående. Jag hade en plan hur jag skulle få till det utan tagert. Tänkte att jag kunde klicka henne när hon gick ut. Vi tragglade och tragglade men det blev inte bra, med tagert funkar det ju så himla bra. Nu vet jag inte hur jag ska få henne att gå före på ett bra sätt få henne att förstå själva kommandot, ibland har jag bara inte tålamod med lydnads träningen.

Geisha har jag nästan plockat bort allt godis till under träning hon belönar jag bara med leksak sen byter vi leksak mot godis, det är så enkelt med henne för hon älskar när man leker med henne. Jag körde lite budföring också och det går riktigt bra med Gurkan. Jag får väl gnugga geniknölarna till nästa gång det är träning för nu måste jag bara få till ett framförgående med Dyrka.


Fotograf : Jeanette Laine


Kommentarer
Postat av: Elin

Halloj.. :) Den bilden har nog jag tagit faktiskt. Inte för att det spelar ngn roll eg. :D.



Kul att träningen går så bra!

2008-09-03 @ 17:13:15
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0